Scroll

Pazarlama Teorisi Gelişimi Ve Değişimi

94.712  Puan
Yazar Adı : Jagdish N. Sheth / Dennis E. Garrett / David Morgan Gardner Çeviri Editörleri : Elif Yolbulan Okan / Mustafa Özgür Güngör / Edin Güçlü Sözer Cilt Bilgisi: Karton Kapak Kağıt Bilgisi: 1.Hamur Basım Tarihi: 2019 Basım Bilgisi: 1.Bası Sayfa Sayısı: 290 Açıklama : *Giriş *İnteraktif Olmayan-Ekonomik Pazarlama Okulları *İnteraktif-Ekonomik Pazarlama Düşüncesi Okulları *İnteraktif Olmaya-Ekonomik Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları *İnteraktif-Ekonomik Temelli Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları *Öğrendiklerimiz

KATEGORİNİN DİĞER ÜRÜNLERİ