Scroll

Uluslararası Pazarlamada Temel Stratejiler

94.712  Puan
Yazar : Gökhan Yolaç Kategorisi : Akademi Cilt Bilgisi : Ciltsiz Kağıt Bilgisi : 1.Hamur 70 gr. Basım Tarihi : Ağustos 2022 Basım Bilgisi : 1. Baskı Sayfa Sayısı : 86 Kitap boyutu : 16.2x23.5 ISBN : 978-625-423-190-2 * Uluslararası Pazarlamada Standardizasyon ve Adaptasyon Stratejileriyle İlgili İlk Görüşler * Ulusal Pazarlamadan Uluslararası Pazarlamaya Geçişte Öncü Yaklaşımlar * Warren J. Keegan’ın Standardizasyon ve Adaptasyonla İlgili Temel Stratejileri * Theodore Levitt ve “Pazarların Globalleşmesi” * Temel Stratejilere Göre Uluslararası Pazarlama Karması * Uluslararası Pazarlama Karmasında Standardizasyon Stratejisini Savunan Görüşler * Uluslararası Pazarlama Karmasında Adaptasyon Stratejini Savunan Görüşler * Karma Yaklaşım: Global Düşünüp, Yerel Uygulama * Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Çevre Faktörleri , * Uluslararası Pazarlama Karmasında Strateji Seçimini Etkileyen Kültürel Faktörler * Politik ve Yasal Çevre Faktörleri * Ekonomik Faktörler

KATEGORİNİN DİĞER ÜRÜNLERİ